Aljaž Žepič
KAKO PONOVNO CILJATI OBISKOVALCE VAŠE SPLETNE STRANI?
Updated: Jul 6, 2021
Pridobivanje in povečevanje obiska na spletni strani je vedno težje in vedno dražje, zato je pomembno, da v naprej pripravimo podroben načrt, kako bomo za malo denarja iztržili čim več. Google in Facebook nam iz meseca v mesec ponujata nove načine oglaševanja, toda ali se dejansko res vsaka vrsta oglaševanja splača za vsako dejavnost? Ena od vrst oglaševanja, ki je aktualna že več let, in je zagotovo ena najbolj učinkovitih tehnik je remarketing, ki omogoča, da ciljamo ljudi, ki so že obiskali našo spletno stran.

Z retargetiranjem lahko ponovno ciljamo in dosežemo uporabnike spleta, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran. Velikokrat se pojavi vprašanje, zakaj ciljati ljudi, ki so že obiskali spletno mesto in niso nič naredili. Preprosto! Če so do sedaj enkrat že pokazali zanimanje za vaše spletno mesto, je velika verjetnost, da bodo to storili še enkrat. Raziskave kažejo, da več kot 90 % ljudi v prvem stiku s podjetjem, ne stori ničesar. Podjetja še ne poznajo in velikokrat pregledajo še vašo konkurenco. Prav zato je pomembno, da se uporabniku ponovno pojavimo pred očmi, ko pokaže ponovno zanimanje za storitve oz. produkte, ki jih ponujate. Verjetnost za konverzijo preko ponovnega oglaševanja je višja za kar 70 %.

KAKO REMARKETING DELUJE?
Remarketing omogočata tako Google kot tudi Facebook. S pomočjo Google Analytics in Facebook Pixel ustvarimo ciljne skupine uporabnikov, ki so obiskali našo spletno stran. Pri ustvarjanju ciljnih skupin si določite cilje, kaj z uporabniki, ki jih boste dobili v bazo, želite storiti. Za vsako podstran na vaši spletni strani lahko ustvarite svojo ciljno skupino in tem obiskovalcem prikazujete točno določene oglase glede na njihove interese. Če je oglas prilagojen uporabniku, ima veliko večjo možnost konverzije. Če imate na primer spletno trgovino, ustvarite ciljno skupino uporabnikov za vsak korak v košarici posebej, saj boste tako vedeli, kje se je kupcu zataknilo in mu tako že preko oglasa lahko pomagate.
Prikazni remarketing ponujata Google in Facebook, medtem ko iskalni remarketing ponuja le Google.

GOOGLE PRIKAZNI RETARGETING
Prikazni remarketing se odvija na prikaznem omrežju, ki je sestavljen iz Google partnerskih spletnih mest. To so vse spletne strani, ki prikazujejo plačane oglase in sodelujejo z Googlom. Pripravljene oglase lahko prikazujemo le ljudem, ki jih imamo v bazi obiskovalcev. Pri prikaznem oglaševanju lahko določimo, da se oglasi prikazujejo le na spletnih straneh, ki imajo podobno oz. relevantno vsebino našim oglasom.
GOOGLE ISKALNI RETARGETING
Remarketing pri iskalnem ciljanju nima prav velike vloge, saj uporabniki že prek ključne besede pokažejo točno določen interes. Še vedno lahko ciljamo zgolj določene ljudi, ki jih imamo v bazi in s tem zmanjšamo stroške.
FACEBOOK PRIKAZNI REMARKETING
Facebookov remarketing deluje podobno kot Googlov. Nastavimo bazo ljudi in jim prikazujemo oglase po celotnem Facebooku, Instagramu in Messengerju. Na voljo je 15 različnih placementov in vsakega lahko porabimo za določen cilj. Najbolj pogosta sta še vedno Facebook feed in Instagram feed, saj je tam pozornost uporabnikov največ časa.
Kako postaviti remarketing kampanje pa vam razložimo v prihajajočih blog postih, kjer bomo stvari vzeli še bolj pod drobnogled in naredili korak naprej proti vašim zastavljenim ciljem.