• Aljaž Žepič

OSNOVE INSTAGRAM OGLAŠEVANJA

Živimo v svetu, ko lahko spremljamo ogromen porast uporabe mobilnih naprav. Leta 2018 smo bili prvič priča temu, da je več ljudi uporabljalo mobilne naprave kot osebne računalnike. Seveda to za seboj potegne veliko stvari, saj to pomeni, da se je spremenil tudi način promocije podjetja. S tem, ko več ljudi brska po spletu na mobilnih napravah pomeni, da moramo naše spletne strani bolj prilagoditi mobilnih uporabnikom, saj s slabo in počasno spletno stranjo izgubljamo več uporabnikov kot še nikoli do sedaj. Dejstvo, da je vedno več ljudi na mobilnih napravah, dodobra spremeni tudi marketinške taktike, kje in kako pridobiti novo občinstvo.


Za najlažji doseg ljudi na mobilnih napravah, je najbolj priporočljivo Instagram oglaševanje. Zakaj? Pri Red Orbitu so potrdili, da so uporabniki na Instagramu kar 58-krat bolj pripravljeni na interakcije z blagovnimi znamkami, prav tako pa so za izdelke, v povprečju pripravljeni plačati več kot uporabniki drugih socialnih omrežij. Za doseganje občinstva do 35 leta starosti je Instagram najbolj vroč oglaševalski kanal, saj je vsem jasno, da je tam največ mladih ljudi.

Instagram je eno najbolj priljubljenih platform za spletne uporabnike in oglaševalce.

Z Instagramom lahko gradite na prepoznavnosti blagovne znamke, delite svojo poslovno zgodbo, vendar morajo biti vaši oglasi atraktivni in seveda drugačni. Če imate s tem težave, lahko za to poskrbim jaz.


4 najbolj pogoste uporabljene vrste Instagram oglasov:

  1. Oglas z eno fotografijo (»single Image Ad«)

  2. Oglas z večimi fotografijami (»Carousel Ad«)

  3. Video

  4. Sponzoriran oglas v zgodbah

Vsak format oglasa ima določene omejitve, vsem pa pripada prostor za besedilo, ki se prikaže nad fotografijo. Največje število znakov je 2200, vendar ne pozabite, da vam besedilo zaradi omejenega prostora odrežejo. Vse pomembne informacije je potrebno vmestiti na začetek objave, pri tem pa bodite jasni in kreativni.



1. Oglas z eno fotografijo (»Single Image Ad«)

Instagram svoje oglase vmesti med objave normalnih uporabnikov in jim doda napis »sponsored«, kar da uporabnikom jasno vedeti, da gre za oglas. S klikom na oglas uporabniki lahko pridejo na spletno stran oglaševalca, oddajo povpraševanje, namestijo aplikacijo. Odvisno kaj oglaševalec izbere kot svoj cilj oglaševanja.

Pripororočeni sta dve dimenziji. Ena je seveda kvadratna (1080 x 1080 px), druga pa pravokotna (1200 x 628 px). Format naj bo .jpg ali .png, velikost fotografije pa naj ne presega 30MB.

2. Oglas z večimi fotografijami (»Carousel Ad«)

Oglasi z več fotografijami so bili ustvarjeni posebej za prikazovanje na mobilnih napravah, kjer uporabnik lahko pregleda več fotografij in klikne na tisto, ki mu je najbolj všeč. Takšno vrsto oglaševanje se splača izkoristiti za grajenje prepoznavnosti blagovne znamke, kot tudi spodbujanje akcij na strani kot je recimo nakup. Ker imate možnost objave večih fotografij, imate posledično več prostora tudi za objavo pomembnih informacij.


Da lahko uporabite takšno vrsto oglaševanja, morate objaviti vsaj dve fotografiji, priporočene dimenzije pa so 600 x 600 px in 1080 x 1080 px. Format naj bo tudi tukaj .jpg ali png.. Lahko objavite tudi video. Najkrajši video je lahko dolg zgolj 3 sekunde, najdaljši pa 1 minuto.



3. Video

Video vsebine so vedno bolj priljubljene v svetu oglaševanja. V videih lahko uporabnikom sporočiš veliko več kot zgolj s sliko, kljub temu, da pravijo, da slika pove 1000 besed. Videi zadnje čase požamejo največ pozornosti in so odličen način oglaševanja za grajenje prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Seveda, je za kvaliteten video potrebno veliko časa in truda, toda učinki so lahko do kar 10-krat boljši od oglaševanja s fotografijami.

Maksimalna velikost videa, ki ga želite objaviti je 4GB. Najkrajši video je lahko dolg 3 sekunde, najdaljši pa 1 minuto.

4. Sponzoriran oglas v zgodbah

Instagram oglase lahko opazimo tudi, ko uporabniki delijo svoje zgodbe oz. storije. Med zgodbami uporabnikov, se nam vsake toliko časa pojavijo oglasi, ki so prav tako označeni z napisom »sponsored« (takoj pod imenom). Tudi tukaj oglaševalec določi svoj cilj oglaševanja, kar uporabnikom sporoča, kaj bodo pridobili s klikom na call-to-aciton gumb.


Več kot 300 miljonov uporabnikov gleda zgodbe svojih prijateljev vsak dan. Ko oblikujete oglase za umestitev v zgodbe, je priporočljivo, da so to svojevrstni oglasi, saj s tem ogomočimo, da se slika pojavi čez cel ekran, kar močno pripomore pri dostavljanju vašega sporočila. Priporočena dimenzija za celozaslonski oglas je 1080 x 1920 px, najmanjša pa je 600 x 1067 px. Za video naj bo format .mp4 ali .mov, za fotografije pa kot običajno .jpg ali .png.


Če na hitro povzamemo, lahko hitro ugotovimo, da če želimo ostati v stiku s časom, se moramo prilagajati in še naprej iskati marketinške trike, ki bi pospešile prodajo in našo prepoznavnost. Ta trenutek je to zaradi porasta mobilnih uporabnikov zagotovo Instagram. Ponuja nam ogromno bazo dnevnih uporabnikov, ki ogromno časa preživijo na socialnih omrežjih in mislim, da ni boljšega načina, kot da jih skozi atraktivne oglase privabimo k ogledu naše spletne strani, kjer jih dokončno lahko pridobimo kot naše stranke.


0 comments