• Aljaž Žepič

ZAKAJ PRIDE DO NENADNEGA PADCA V REZULTATIH SPLETNEGA OGLAŠEVANJA?

Najbrž se ti je že zgodilo, da si se znašel v podobni situaciji, kot se znajde večina spletnih oglaševalcev, ko se prvič sreča s spletnim oglaševanjem. Za izdelavo oglasov porabiš ogromno časa, da bodo kreativni in sporočali pravo sporočilo namenjeni publiki. Oglase objaviš in nekaj časa delujejo izjemno ter tvojemu podjetju pripeljejo nove stranke. Vse lepo in super, dokler ne pride dan, ko ti celotna kampanja začne umirati, oglasi ne dosegajo več želenih rezultatov, cena na klik pa se iz dneva v dan dviguje, dokler ne pridemo do te točke, da z oglasi že začnemo delati izgubo.


Zakaj? Zakaj se to dogaja ravno meni, če so oglasi še konec prejšnjega tedna delali vrhunsko?



Takšna situacija je zagotovo zelo neprijetna, saj ste za kreiranje oglasov porabili veliko časa, truda ter najbrž tudi denarja. Situacija se zdi neizbežna in skoraj pridemo do te točke, da že začnemo kriviti našega oblikovalca, da je pripravil nekvaliteten oglas.


Pa je res kriv oblikovalec? Obstajata 2 najverjetnejša vzroka za upad v rezultatih oglaševanja:


1.

Ko začnemo z oglaševanjem novega produkta ali storitve, bo Facebook/Google vaš oglas najprej pokazal vsem uporabnikom, ki so podoben produkt že gledali pri vaši konkurenci, saj ve, da so te uporabniki že izkazali zanimanje in je velika verjetnost, da jim bo tudi vaš oglas zanimiv. Če uporabniku ponudite boljšo ponudbo kot konkurenca, obstaja tudi večja verjetnost konverzije.

Težava nastane, ko z našimi oglasi pokrijemo vse »zagrete« uporabnike in v naši ciljni skupini ostanejo le še uporabniki, ki vašega produkta/storitve še niso iskali, niti še nimajo velikega zanimanja.

Upad v rezultatih je logičen, pomembno pa je, da se pripravite za naprej.

Kar lahko storite v tej situaciji je, da hitro nastavite RETARGETING oglaševalsko kampanjo ter ciljate vse obiskovalce vaše spletne strani ter uporabnike, ki so vaš video oglas pogledali do konca in tako do dokončno prepričate obiskovalce, ki še niso bili povsem prepričani v vaš produkt/storitev.

To najlažje dosežete s kakšnim UGC (User Generated Content) oglasom, ki v ospredje postavlja zadovoljstvo vaših strank, saj s tem dokažete, da ste zaupanja vredno podjetje.



2.

Drugi vzrok za upad rezultatov zna biti prepogosto prikazovanje vaših oglasov istim uporabnikom. Najbrž ste se že srečali z oglasom, ki ga vidite vsak dan, oglas poznate že na pamet, produkt/storitev vas ne zanima, oglas pa vam gre iz dneva v dan bolj na živce.

Povsem možno je, da imajo uporabniki takšno mnenje tudi za vaš oglas.

Facebook Ads vsem oglaševalcem ponuja možnost ogleda metrike »Frequency«, ki pove, kolikokrat so uporabniki povprečno videli vaš oglas, glede na določen časovni termin. Ko oglas doseže koeficient nad 4, običajno lahko opazimo prvi upad v klikih in CTR-ju ter dvig cene na klik.

Ko to opazimo je pomembno, da hitro posodobimo naše oglase. Sporočilo oglasa je seveda lahko enako, pomembno je, da se strankam predstavimo z novo kreativo, ki bo ponovno pritegnila njihovo zanimanje. Paziti je edino potrebno, da sta si oglasa podobna do te mere, da uporabnik ve, da gre za isto podjetje, saj s tem na dolgi rok gradimo na prepoznavnosti blagovne znamke.




To sta torej 2 najpogostejša vzroka za nenaden padec v rezultatih vašega oglaševanja. Možni so seveda tudi še drugi vzroki, kot so recimo nedelujoč landing page vaše spletne strani (ja, Facebook zazna tudi to in kaznuje oglaševalce, ki z oglasi vodijo na dead landing page) ali številni negativni odzivi na vaš oglas (uporabniki skrijejo vaš oglas, ga reportajo ipd.).


Še noben oglas ni preživel neomejeno časa, saj se okolje, čas in ponudba konkurence stalno spreminjajo, na kar moramo biti ves čas pozorni. Pomembno je, da se testira čim več različnih kreativ ter tekstov pripravljenih za različne ciljne skupine, saj boste le tako našli zmagovalni oglas okrog katerega boste lahko gradili prepoznavnost vaše znamke.

0 comments